Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami – Denisa Roreitnerová
Denisa Roreitnerová
Bachelor's thesis
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Implementation of Technological Innovation in E-commerce for Marketing Communication of the Bonami Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vývoje spotřebitelského chování napříč generacemi s důrazem na implementaci technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami. Cílem této práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů a prozkoumat, jak technologické inovace v e-commerce ovlivňují racionálnost či iracionálnost při nakupování. Práce …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analysing the development of consumer behaviour across generations, with an emphasis on the implementation of technological innovation in e-commerce for marketing communication of the Bonami brand. The aim of this thesis is to identify key factors influencing consumer decision-making and to investigate how technological innovations in e-commerce impact rationality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROREITNEROVÁ, Denisa. \textit{Implementace technologické inovace v~e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/yc16gv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Generační marketing
Nicole Kořínková -
Generační marketing sdílené ekonomiky v oblasti služeb
Eliška Nezkusilová -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka
Vladimír Vančata -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá