Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy – Bc. Pavel JULINA
Bc. Pavel JULINA
Master's thesis
Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy
Marketing management of the company Pneuform Hulin plc as a condition for the competitiveness of the firm
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá řízením společnosti Pneuform Hulín, a.s. s cílem zvýšit její konkurenceschopnost. Na základě informací získaných z odborné literatury jsou odpovídajícím způsobem zpracovány analýzy současného stavu společnosti, jejího řízení a konkurentů, na jejichž základě je zpracován ideový projekt jejího marketingováho řízení. Tento projekt je v závěru podroben rizikové a nákladové …moreAbstract:
This thesis deals with the management company Pneuform Hulin plc to increase its competitiveness. Based on information obtained from the literature there are adeguately prepared analyses of the current state of the company, its management and competitors on the basis of which is elaborated ideological project of marketing management. This project is considered risky and subject to cost analysis, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15310
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JULINA, Pavel. \textit{Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/yc1xqs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JULINA, Pavel. Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Pořízení a provoz elektromobilů z účetního a daňového hlediska
Lada Havlová -
Projekt zlepšení řízení nákladů a racionalizace dopravy ve společnosti Plastika, a.s.
Karolína Kopecká -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
Návrh modelu nákupu infuzní a enterální techniky z hlediska technických parametrů a nákladové analýzy
Nela Švitorková -
Efektivní systém odměňování a motivace brigádníků GAC, a.s.
Ivana Vořechovská -
Analýza ekonomické a ekologické zátěže u různých typů pohonů v osobních automobilech
Pavel Němejc -
Analýza a komparace vybraných ukazatelů bankovních sektorů Portugalska, Španělska a Itálie před a po přijetí pravidel Basel III
Ondřej Stříbrský -
Analýza a řízení nákladů a kalkulací podniku
Helena TONCAROVÁ