Mgr. Jana JANULÍKOVÁ

Master's thesis

Integrované marketingová komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně (Projekt: Festival Janáčkovo Brno 2008)

Integrated marketing communications of the Janacek Oper of the National Theatre Brno
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se věnuje aplikaci obecné marketingové teorie na specifickou kulturní oblast produkce hudebního divadla {--} opery. V teoretické části představíme koncept {\clqq}Cultural entrepreneurship`` a pojednáme o možnostech uplatnění marketingu v opeře. Zaměříme se na praktické využívání marketingu v operních divadlech, na existující úskalí a problémy se zaváděním marketingu, budeme …viac
Abstract:
The submitted thesis deals with application of general marketing theory in a specific cultural area of production of music theatre {--} the opera. In the theoretical part we shall present the concept of the {\clqq}Cultural entrepreneurship{\crqq} and discuss possibilities of exercise of marketing in opera. We shall focus on the practical exercise of marketing in opera houses, on contemporary difficulties …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2764

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANULÍKOVÁ, Jana. Integrované marketingová komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně (Projekt: Festival Janáčkovo Brno 2008). Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications