Integrované marketingová komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně (Projekt: Festival Janáčkovo Brno 2008) – Mgr. Jana JANULÍKOVÁ
Mgr. Jana JANULÍKOVÁ
Master's thesis
Integrované marketingová komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně (Projekt: Festival Janáčkovo Brno 2008)
Integrated marketing communications of the Janacek Oper of the National Theatre Brno
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se věnuje aplikaci obecné marketingové teorie na specifickou kulturní oblast produkce hudebního divadla {--} opery. V teoretické části představíme koncept {\clqq}Cultural entrepreneurship`` a pojednáme o možnostech uplatnění marketingu v opeře. Zaměříme se na praktické využívání marketingu v operních divadlech, na existující úskalí a problémy se zaváděním marketingu, budeme …viacAbstract:
The submitted thesis deals with application of general marketing theory in a specific cultural area of production of music theatre {--} the opera. In the theoretical part we shall present the concept of the {\clqq}Cultural entrepreneurship{\crqq} and discuss possibilities of exercise of marketing in opera. We shall focus on the practical exercise of marketing in opera houses, on contemporary difficulties …viacKľúčové slová
opera umění kultura marketing arts management cultural entrepreneurship scénická umění
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANULÍKOVÁ, Jana. \textit{Integrované marketingová komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně (Projekt: Festival Janáčkovo Brno 2008)}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/ycawif/.
Jak správně citovat práci
JANULÍKOVÁ, Jana. Integrované marketingová komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně (Projekt: Festival Janáčkovo Brno 2008). Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh skupiny vybraných nástrojů projektového managementu využitelných v oboru “Podpůrné činnosti pro scénická umění” během pandemie
Radka Konečná -
Interdisciplinarita a interdisciplinární týmy ve scénickém umění
Šimon Koleček -
Nové výzvy v práci s publikem ve scénickém umění
Monika Zářecká -
Product placement a jeho využití ve scénickém umění
Markéta Randáková -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova