Ing. Michaela Ježková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace významných turistických měst ČR: Český Krumlov a Kutná Hora

Marketing Communication Major of Tourist Cities of Czech Republic: Český Krumlov and Kutná Hora
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na způsoby komunikace služeb v turistických destinacích Český Krumlov a Kutná Hora. Teoretická část se zabývá možnostmi využívání marketingu v cestovním ruchu a marketingovým mixem. Praktická část se věnuje charakteristice Českého Krumlova a Kutné Hory a jejich následné srovnání v oblasti služeb cestovního ruchu na základě získaných sekundárních dat. V závěru praktické …více
Abstract:
This thesis focuses on the modes of communication services in the tourist destinations of Český Krumlov and Kutná Hora. The theoretical part deals with the possibilities of using marketing and marketing mix in tourism. The practical part deals with the features of Český Krumlov and Kutná Hora and the subsequent comparison of tourism services on the basis of the obtained secondary data. In the end of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní