Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google – Lukáš Kossakowski
Lukáš Kossakowski
Diplomová práce
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Successful strategy of PPC ads and Social Ads in the Facebook and Google platforms
Anotace:
Cílem práce je nalezení úspěšné strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google. Kampaň bude nastavena pro elektronický obchod zabývající se prodejem vybavení na outdoorové sporty a aktivity. Konkrétně bude kampaň, na základě přání majitele obchodu, zaměřena na kategorii jízdních kol. Nasta-vení proběhne s využitím teoretických znalostí získaných z dostupných zdrojů …víceAbstract:
The main goal of thisthesis is to find a successful strategy of PPC ads and Social Ads in Facebook andGoogle platforms. The campaign will be set up for e-shop with a focus on sellingoutdoor sports and activities equipment. Specifically, it will focus on thecategory of bicycles, as the owner of the shop wished. To set up the campaign,I will use the knowledge gained from available sources. The performance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Miroslav Foret
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital Advertising System
Hai Ho Le -
Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
Tereza Vondráková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek