Andrea Vágnerová

Bakalářská práce

Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál

Effectiveness of communication campaign on a new beer called Pardál
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá představením pivovaru Budějovický Budvar, n.p., s ním spojené reklamní aktivity a komunikační kampaň na nové pivo značky Pardál. Přináší ucelený přehled tvorby nového piva od nápadu až po jeho uvedení na trh včetně jeho propagace a úspěchů při vstupu na trh. Hlavním cílem je zhodnotit, zda tato kampaň byla efektivní z pohledu účasti na marketingových soutěžích v ČR i v zahraničí …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the presentation of the brewery Budweiser Budvar, n. c. the promotional activities connected to the brewery and the presentation of its communication campaign dedicated to a new beer called Pardál. It comes up with the complete roundup about the idea of developing this beer, its promotion and success connected to the entry to the market. The main aim is to find out if …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26706