Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál – Andrea Vágnerová
Andrea Vágnerová
Bachelor's thesis
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Effectiveness of communication campaign on a new beer called Pardál
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá představením pivovaru Budějovický Budvar, n.p., s ním spojené reklamní aktivity a komunikační kampaň na nové pivo značky Pardál. Přináší ucelený přehled tvorby nového piva od nápadu až po jeho uvedení na trh včetně jeho propagace a úspěchů při vstupu na trh. Hlavním cílem je zhodnotit, zda tato kampaň byla efektivní z pohledu účasti na marketingových soutěžích v ČR i v zahraničí …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the presentation of the brewery Budweiser Budvar, n. c. the promotional activities connected to the brewery and the presentation of its communication campaign dedicated to a new beer called Pardál. It comes up with the complete roundup about the idea of developing this beer, its promotion and success connected to the entry to the market. The main aim is to find out if …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26706
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská -
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Lucie Hokrová -
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Michal Šálený -
Komunikační stratregie Budějovického Budvaru
Zuzana Laštůvková -
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Daniel Brom