Ing. Diana Kovalčuková

Bachelor's thesis

Mediální trh v ČR

Media market in the Czech Republic
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce s názvem Mediální trh v ČR jsem charakterizovala média, vývoj lidské komunikace, působení médií na společnost a ekonomiku médií s důrazem na reklamní trh. Rozčlenila jsem jednotlivá média do kapitol a popsala jsem jejich historii, současný stav a předpokládaný vývoj. Teoretické poznatky tvoří fundamentální část pro hlubší rozebrání následujícího tématu – digitálního …more
Abstract:
The bachelor thesis is named Media market in Czech Republic. In the theoretical part I have described characterization of media, the origin of human communication, the incidence on society and the economic side of media which concerned the advertising market. I have devided each media into separate sections. I have characterized the history of media, present situation and future development. These …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní