Obchodní centra - fenomén masové kultury – Bc. Jana MENČÍKOVÁ
Bc. Jana MENČÍKOVÁ
Diplomová práce
Obchodní centra - fenomén masové kultury
Shopping centers - the phenomenon of mass culture
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce pojednává o obchodních centrech z psychologického pohledu a jako o fenoménu současné masové kultury. Práce představuje problematiku potřeb, hodnot a motivace promítající se do fenoménu nákupních center. Zabývá se konceptem kultura jako mentální programování. Dílčími tématy jsou pak značky, reklama, vývoj konzumní společnosti, závislost na nakupování. Obchodní centra …víceAbstract:
This thesis discusses the shopping centers from a psychological point of view and as a phenomenon of contemporary mass culture. Thesis describes the needs, values and motivation, reflected in the phenomenon of shopping centers. It deals with the concept of culture as a mental programming. Sub-themes are then brand, advertising, development of a consumer society, addiction to shopping. Shopping centers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Peter Valček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MENČÍKOVÁ, Jana. Obchodní centra - fenomén masové kultury. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Kulturální studia
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení strukturních a acido-bazických vlastností Zn-Al hydrotalcitů během jejich transformace na směsné oxidy a následně na příslušné rekonstruované materiály
Rostislav Daňhel -
Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ a víceletých gymnáziích
Michaela ČAPKOVÁ -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Vliv konzumní společnosti na výchovu
Kateřina Zamazalová -
Stanovenie východiskovej hodnoty a technickej hodnoty stavieb pre potreby finančných spoločností
Štefánia Fifiková -
Potřeby a hodnoty pacienta během hospitalizace
Michaela Sehnalíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva