Analýza možností zvýšení atraktivity města pro obyvatele – Boris Manolcis
Boris Manolcis
Diplomová práce
Analýza možností zvýšení atraktivity města pro obyvatele
Analysis of Possibilities of Increasing City Attractiveness for its Residents
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjištění atraktivity města Krnova prostřednictvím hodnocení spokojenosti obyvatel s poskytovanými službami, zaměřený zejména na vnímání kvality a úrovně bydlení, dopravní infrastruktury, životního prostředí, sítě zdravotnických služeb a v neposlední řadě i správy a samosprávy. Teoretická část diplomové práce popisuje marketing města. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku …víceAbstract:
The primary aim of my thesis is to determine the attractiveness of the city Krnov through the measuring of the satisfaction with services provided to its residents, focused on perception of the quality and level of housing, transport infrastructure, environment, network of health services and last but not least on the local governments. The theoretical part of my thesis is dedicated to the city marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The role of beauty and attractiveness in life-success; how beauty matters in the Czech Republic
Veronika Somorová -
Zájmová činnost dětí a mládeže ve městě Krnov
Vlasta BELÁNIKOVÁ