Filmové sbory - jejich charakteristika, význam a možnosti tvorby – Anna Jesenská
Anna Jesenská
Bakalářská práce
Filmové sbory - jejich charakteristika, význam a možnosti tvorby
Loop group - their characteristics, significance, and creative process possibilities
Anotace:
Práce vymezuje filmové sbory jako specifický prostředek zvukové složky filmu. Zaměřena je na dvě základní oblasti: 1. vymezení pojmu a jeho funkce - pojetí filmových sborů vkontextu ostatních uměleckých prostředků, definice a charakteristika, typologické členění, terminologie a některé souvislosti historického vývoje sborů v kinematografii. 2. tvorba filmových sborů, …víceAbstract:
The bachelor thesis defines loop group as a specific means of sound component of film. It focuses on two basic areas: 1. definition of the term and its function - the concept of loop group in the context of other artistic means, definitions and characteristics, typological classification, terminology and some connections of the historical development of the loop group in cinematography. 2. Creation …víceKlíčová slova
filmové sboryKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
zvuková postprodukceKlíčová slova
práce zvukařeKlíčová slova
zvuk (film)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Martin JÍLEK
- Oponent: Tomáš ORAMUS
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros