Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení – Bc. Aleš VÁVRA
Bc. Aleš VÁVRA
Bachelor's thesis
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Blog as a tool of self-promotion: possibilities, examples, topics, recommendations
Abstract:
Blog je fenomén, který ovládl internet. Nabízí velmi jednoduché publikování názorů a myšlenek, stejně jednoduše jako je psaní emailu. Jeho formy jsou tak různorodé jako je internet sám, od jednoduchých textových blogů až po složité audiovizuální. Za poměrně krátkou historii si blog vybudoval na miliony příznivců a aktivních uživatelů. Public relations využívá blog jako jeden ze svých kanálů a to díky …moreAbstract:
Blog is a phenomenon which possessed the internet. It enables to publish thoughts and opinions just as easily as writing an email. The variety of blogs is as rich the internet itself, from the simple text blogs up to the very complex audiovisual kinds. Nevertheless its short history, the blog so far has gained milions of supporters and active users. Public Relations uses blog as one of the channels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13644
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVRA, Aleš. \textit{Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ydb2rv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁVRA, Aleš. Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
On resemblance of domain names: Clustering versus malicious actors
Ondřej Ševčík -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog z hlediska účastníků komunikace
Martina NAVRÁTILOVÁ -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID -
Blog ako nástroj self-promotion
Dominika Rafayová