Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's – Bc. Jitka SLADKÁ
Bc. Jitka SLADKÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's
Analysis of Marketing Principles Applied to the McDonald´s Corporation
Abstract:
In my bachelor thesis, I analyzed the marketing environment of McDonald`s corporation. In the first part of my thesis, I introduce the history and the term of marketing, global marketing and principle of franchising. I also explain a conception of the marketing environment, its analyses and potential positive or negative impacts they can infer. In the last chapter of first part, I acqui-ant readers …víceAbstract:
Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybrala světově známou síť restaurací McDonald´s. Tuto společnost jsem použila pro analýzu marketingového prostředí. V první části představuji čtenáři historii a pojem marketing, globální marketing a základy franchisingu, zaobírám se teoretickým vysvětlováním co znamená marketingové prostředí, jak jej dělíme a jaké analýzy je dobré použít pro rozpoznání vlivů, které …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2685
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLADKÁ, Jitka. Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Matěj Vondruška -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Monika Schvandtnerová -
Sportovec jako součást marketingové komunikace
Tomáš Urbánek -
Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí
Věra HRUBÁ -
Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Kateřina POLÁKOVÁ -
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Blanka KOHOUTKOVÁ -
Zefektivnění marketingové komunikace maloobchodního řetězce Lidl
Ladislav KREISINGER -
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
Petr BŘOUŠEK