Josef ŠTĚPÁNEK, DiS.
Bachelor's thesis
Marketing vzdělávacích institucí
Marketing in Educational Institutions
Abstract:
Práce má za cíl navrhnout novou marketingovou strategii pro konkrétní střední odbornou školu a tím ji dostat více do podvědomí veřejnosti. Po získání veškerých dostupných informací ohledně současného způsobu propagace, financování, vývoje počtu studentů konkrétních oborů, nákladů na propagaci a účinnosti těchto nástrojů je pomocí dotazníkového šetření sestavena nejefektivnější varianta a nová strategie …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose a new marketing strategy for a specific secondary school and thus to get it more into the public aware. After obtaining all available information about the current way of promotion, funding, development of the number of students in specific fields, costs of promotion and effectiveness of these tools, the most effective option and new strategy that the school should …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNEK, Josef. \textit{Marketing vzdělávacích institucí}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ydjg7i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚPÁNEK, Josef. Marketing vzdělávacích institucí. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
Co si myslí studenti sociální politiky a sociální práce o studiu sociální politiky a sociální práce
Vítězslav Mužík -
Jednání o Dohodě o zóně volného obchodu mezi Evropskou unií a Mercosurem
Kristýna Hutová -
Studium sociální práce na církevních školách - role teologie ve studiu a křesťanského zázemí školy z pohledu nevěřících studentů. - pokus o kvalitativní výzkum
Lenka RICHTEROVÁ -
Komunikace o vysokoškolském studiu v rodinách s první generací studentů
Klára Volfová