Způsoby pojmenování výrobků jako komunikační záměr – Hana KRAUSOVÁ
Hana KRAUSOVÁ
Bakalářská práce
Způsoby pojmenování výrobků jako komunikační záměr
Products Naming Methods as Communication Intent
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na názvy výrobků a jejich záměr v komunikaci. Teoretická část obsahuje souhrn dostupných teoretických poznatků různých autorů a jejich rozdělení do skupin. Vysvětluje základní teorie a pojmy související s tématem práce. Dále jsou přiblíženy různé způsoby tvoření názvů výrobků dle jednotlivých autorů a teoretiků. Třetí část pojednává o komunikační funkcích výpovědi, ochranných …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on product names and their intention in communication. The theoretical part contains a summary of the available theoretical knowledge of different authors and their division into groups. It explains the basic theories and concepts related to the topic of the thesis. Furthermore, different ways of creating product names according to different authors and theorists are presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAUSOVÁ, Hana. Způsoby pojmenování výrobků jako komunikační záměr. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Značka vs. Osobní značka: Cesta k výjimečnému úspěchu
Šárka Majerová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Pálava jako značka turistické oblasti: percepce a hodnoty
Dominika Rousová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Interní zaměstnanecká značka jako strategický nástroj pro budování silné image značky v bankovním průmyslu: výzkumná studie z rozvíjející se ekonomiky
Cleophas Attor -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ydn4mv ydn4mv/2
21. 4. 2022
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2022