Přírodovědný projekt zaměřený na předškolní vzdělávání – Veronika ADAMÍKOVÁ
Veronika ADAMÍKOVÁ
Bakalářská práce
Přírodovědný projekt zaměřený na předškolní vzdělávání
Biological project focused on preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá v teoretické části charakteristikou a vývojem dítěte předškolního věku. Jedná se o vývoj tělesný, duševní a sociální. Popisuje projektovou výuku, všechny její podoby, přínosy či negativita. Zabývá se také problematikou, jakým způsobem dítě poznává přírodu. V praktické části je předložen vypracovaný projekt Lesní stezka skřítka Šmudly, který byl realizován s dětmi konkrétní …víceAbstract:
The thesis deals with the theoretical part of the characteristic and development of the child's preschool. This is about the development of the physical, mental and social. Describes the project teaching, all of her forms, benefits or negativity. Also deals with the issue of how the child experiences the nature. In the practical part of the project is submitted to the forest trail Šmudly the Elf, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMÍKOVÁ, Veronika. Přírodovědný projekt zaměřený na předškolní vzdělávání. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Přírodovědné výukové programy s prvky projektového vyučování pro 2. třídu ZŠ
Hana ŠLAPÁKOVÁ -
Aplikace a účinnost projektového vyučování v přírodovědném vzdělávání
Radoslav VIKA -
Projektové vyučování přírodovědných předmětů
Barbora Hlávková -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Aplikace a účinnost projektového vyučování v přírodovědném vzdělávání.
Radoslav VIKA -
Výuka anglického jazyka s využitím projektového vyučování v primárním vzdělávání
Ivana Fenclová -
Výuka Sametové revoluce v rámci projektového vyučování na ZŠ
Tereza Vaňhová -
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Hana Schejbalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva