Hodnocení stávajícího marketingového mixu hotelu XY – Ing. Kateřina Morcinková
Ing. Kateřina Morcinková
Diplomová práce
Hodnocení stávajícího marketingového mixu hotelu XY
Evaluation of the Current Marketing Mix of Hotel XY
Anotace:
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou marketingového mixu hotelu XY. Cílem práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu použitého v tomto novém hotelu. Především je zde hodnocena kombinace produktů a vliv zaměstnanců na jejich kvalitu. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing ve službách a také jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na správný výběr produktů …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the description and analysis of the marketing mix at the hotel XY. The main aim is to evaluate the current marketing mix, mainly the combination of products and influence of employees on its quality. The theoretical part explains the concept of marketing in services and marketing mix instruments with an emphasis on the proper selection of products and people. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12408/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORCINKOVÁ, Kateřina. \textit{Hodnocení stávajícího marketingového mixu hotelu XY}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ydufgm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová