Ing. Kateřina Morcinková

Diplomová práce

Hodnocení stávajícího marketingového mixu hotelu XY

Evaluation of the Current Marketing Mix of Hotel XY
Anotace:
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou marketingového mixu hotelu XY. Cílem práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu použitého v tomto novém hotelu. Především je zde hodnocena kombinace produktů a vliv zaměstnanců na jejich kvalitu. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing ve službách a také jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu s důrazem na správný výběr produktů …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the description and analysis of the marketing mix at the hotel XY. The main aim is to evaluate the current marketing mix, mainly the combination of products and influence of employees on its quality. The theoretical part explains the concept of marketing in services and marketing mix instruments with an emphasis on the proper selection of products and people. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze