Daniel Ramadhan Suwandhi

Bachelor's thesis

The Marketing Strategy of iPhone

Marketingová Strategie iPhonu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je porozumět tomu, jak americká technologická společnost Apple Inc. používá svou marketingovou strategii k přitahování spotřebitelů k nákupu svých produktů, jako je iPhone, který je od svého uvedení v roce 2007 opravdu nejúspěšnější výrobkem od roku 2007 a identifikuje klíčové faktory úspěchu. Kromě toho bude analyzován dojem Apple / iPhone v České Republice a Indonésii …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to understand how the American technological company Apple Inc. uses their marketing strategy to lure consumers to buy their products such as the iPhone, which is a really grossing product ever since its introduction back in 2007 and to identify the key crucial factors of success. Besides that, the image of Apple/iPhone in the Czech Republic and Indonesia will be …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Alexandr Asmalovskij

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71826