Daniel Ramadhan Suwandhi
Bachelor's thesis
The Marketing Strategy of iPhone
Marketingová Strategie iPhonu
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je porozumět tomu, jak americká technologická společnost Apple Inc. používá svou marketingovou strategii k přitahování spotřebitelů k nákupu svých produktů, jako je iPhone, který je od svého uvedení v roce 2007 opravdu nejúspěšnější výrobkem od roku 2007 a identifikuje klíčové faktory úspěchu. Kromě toho bude analyzován dojem Apple / iPhone v České Republice a Indonésii …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to understand how the American technological company Apple Inc. uses their marketing strategy to lure consumers to buy their products such as the iPhone, which is a really grossing product ever since its introduction back in 2007 and to identify the key crucial factors of success. Besides that, the image of Apple/iPhone in the Czech Republic and Indonesia will be …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71826
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2018
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Iuliia Kasianova