The Marketing Strategy of iPhone – Daniel Ramadhan Suwandhi
Daniel Ramadhan Suwandhi
Bakalářská práce
The Marketing Strategy of iPhone
Marketingová Strategie iPhonu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je porozumět tomu, jak americká technologická společnost Apple Inc. používá svou marketingovou strategii k přitahování spotřebitelů k nákupu svých produktů, jako je iPhone, který je od svého uvedení v roce 2007 opravdu nejúspěšnější výrobkem od roku 2007 a identifikuje klíčové faktory úspěchu. Kromě toho bude analyzován dojem Apple / iPhone v České Republice a Indonésii …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to understand how the American technological company Apple Inc. uses their marketing strategy to lure consumers to buy their products such as the iPhone, which is a really grossing product ever since its introduction back in 2007 and to identify the key crucial factors of success. Besides that, the image of Apple/iPhone in the Czech Republic and Indonesia will be …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Iuliia Kasianova