Zuzana Kleinová

Bakalářská práce

Vztah sponzoringu a image značky

The Relation between Sponsorship and Image of the Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Staropramen v oblasti hudebních festivalů. Tato práce má za cíl pomocí dotazníkového šetření zjistit zejména to, jak návštěvníci festivalů vnímají značku, zda si jsou vědomi realizovaných aktivit značky v oblasti hudebních festivalů a zda si Staropramen spojují s hudbou. V teoretické části jsou rozebrány klíčové pojmy, jako sponzoring, …více
Abstract:
My bachelor thesis concerns itself with sponsor activities of Staropramen Company in the area of music festivals. This thesis aims to ascertain through questionnaires how visitors perceive this brand, whether they are familiar with implemented activities of this brand in the field of music festivals and also, whether Staropramen Company is associated with music at all. In the theoretical part key concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kleinová, Zuzana. Vztah sponzoringu a image značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace