Cena ako faktor konkurencie v gastronómii – Bc. Miroslava Rusová
Bc. Miroslava Rusová
Diplomová práce
Cena ako faktor konkurencie v gastronómii
The price as a competitive factor in gastronomy
Abstract:
The subject of my thesis was a price as a competitive factor in gastronomy. The purpose was to confirm or reject the hypothesis stated in the introduction herein. By using questionnaire in which the respondents expressed their opinion on the issue given I came to evaluation current situation on a hospitality industry market, gastronomy (restaurant services) respectively. Ascertained to all information …víceAbstract:
Predmetom mojej práce bola cena ako faktor konkurencie v gastronómii. Cieľom bolo potvrdenie alebo vyvrátenie hypotézy stanovenej v úvode tejto práce. Pomocou dotazníka, v ktorom respondenti vyjadrili svoj názor na danú problematiku, som sa dopracovala k vyhodnoteniu momentálnej situácie na trhu služieb pohostinstva, respektíve stravovania. Vďaka zisteným informáciám som chcela dospieť k cieľu celej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10614/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUSOVÁ, Miroslava. \textit{Cena ako faktor konkurencie v gastronómii}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ye6qv4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
Effective recruitment process as the competitive advantage in the market
Andriy Botnarenko -
Konkurenčné prostredie v odbore hotelierstvo.
Romana Luptáková -
Konkurenčné prostredie v oblasti hotelierstva vo vybranom regióne
Ivana Krempaská -
Cena a cenová politika organizace
Alena Kalousková -
Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu
Lukáš Loužecký -
Cenová politika v podniku
Lukáš Fránek -
Pricing Strategy
Jaromír Mendl