Analýza předvolební kampaně ČSSD pro komunální volby ve Vysokém Mýtě v roce 2010 – Marek JANOUCH
Marek JANOUCH
Bachelor's thesis
Analýza předvolební kampaně ČSSD pro komunální volby ve Vysokém Mýtě v roce 2010
Analysis of the Social Democrats campaigning for municipal elections in Vysoké Mýto in 2010
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na politický marketing. V teoretické části se zabývám popisem marketingu politických subjektů. Také se zmiňuji o zákonu, který upravuje průběh voleb. Dále nastíním historii volebních výsledků komunálních voleb ve Vysokém Mýtě. V praktické části své bakalářské práce se budu zabývat analýzou a deskripcí předvolební kampaně vysokomýtské České strany sociálně demokratické …viacAbstract:
In my thesis I focus on political marketing. The theoretical part deals with the description of the marketing of political parties. I mention the laws that govern the conduct of elections. In addition, I will outline the history of the election results of local elections in the high toll. In the practical part of my thesis I will deal with the analysis and description of the election coping Vysoke …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2014
- Vedúci: Mgr. Jan Charvát, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOUCH, Marek. \textit{Analýza předvolební kampaně ČSSD pro komunální volby ve Vysokém Mýtě v roce 2010}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ye72p3/.
Jak správně citovat práci
JANOUCH, Marek. Analýza předvolební kampaně ČSSD pro komunální volby ve Vysokém Mýtě v roce 2010. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Humanities / Human Studies focused on Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing strany TOP 09
Tomáš Kühnl -
Politický marketing
Veronika Nováková -
Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008
Petra Pistulková -
Politický marketing v éře nových médií: prezidentská kampaň Baracka Obamy v roce 2008
Marie SVÁČKOVÁ -
Internetový marketing politických stran v České republice
Nikol ŠILLEROVÁ -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Ochota voličů veřejně podpořit politickou stranu při předvolební kampani
Adam Pitrocha