Návrh C2C služby pro směnný obchod, tvorba prototypu aplikace a uvedení na trh – Jakub Pokorný
Jakub Pokorný
Bakalářská práce
Návrh C2C služby pro směnný obchod, tvorba prototypu aplikace a uvedení na trh
Design and development of a C2C service for bartering, creation of an application prototype and its release
Anotace:
Práce se zabývá identifikováním příležitosti na trhu, analýzou a návrhem aplikace sloužící k zprostředkování (barterové) směny zboží mezi uživateli. Výstupem je realizovaný prototyp sloužící pro ověření uvedení služby na trh a následná analýza úspěšnosti, návrh postupu následného vývoje a zlepšování produktu dle výsledků využití prototypu. Závěrem definování parametrů, významu a omezení byznys plánu …víceAbstract:
This thesis focuses on identifying market opportunity for further analysis and development of an application, which allows users to exchange goods for goods (bartering). The main output is a prototype of the application, purposly created in order to release the service and analyse public interest in it. Based on the collected data, future improvements are suggested. In addition, the thesis defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Iva Stanovská
- Oponent: Ladislav Daněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Jiří Tabáček -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař -
Reklama, její smysl a odraz v účetnictví
Sabina Nolčová