Luxus jako socio-ekonomický fenomén – Eliška Řimsová
Eliška Řimsová
Bakalářská práce
Luxus jako socio-ekonomický fenomén
Luxury as a socio-economical phenomen
Anotace:
Práce pojednává o Generaci Z. Je primárně soustředěna na stádový efekt a zahrnuje nákupní rozhodování v rámci gen Z. Práce se také zabývá přístupu k luxusnímu zboží a prestižním značkám.Abstract:
This Thesis focuses on Generation Z. It is mainly focused on the Bandwagon effect and also purchasing decisions within Gen Z. The thesis is also focused on luxury brands and luxury goods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89160
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89160
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Individualismus v rámci „Čínského snu“ z pohledu generace Z Chinese
Michaela Muselíková -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga -
Luxus z pohledu generace Z: před a po pandemii COVID-19
Anna Skyba -
Efekty ekonomické teorie na trhu s luxusem u generace Z
Tomáš Kříž -
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
Viktorie Oderská