Eliška Řimsová

Bachelor's thesis

Luxus jako socio-ekonomický fenomén

Luxury as a socio-economical phenomen
Anotácia:
Práce pojednává o Generaci Z. Je primárně soustředěna na stádový efekt a zahrnuje nákupní rozhodování v rámci gen Z. Práce se také zabývá přístupu k luxusnímu zboží a prestižním značkám.
Abstract:
This Thesis focuses on Generation Z. It is mainly focused on the Bandwagon effect and also purchasing decisions within Gen Z. The thesis is also focused on luxury brands and luxury goods.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedúci: Kamila Matysová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89160