Hodnota zákazníka v letecké společnosti – Lucie Machalová
Lucie Machalová
Diplomová práce
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Anotace:
Práce pojednává o strategickém řízení podniku na základě znalosti celoživotní hodnoty zákazníka. Definuje Customer Lifetime Value v souvislosti se strategií podniku,Customer Relationship Managementem a Balanced Scorecard metodologií. Charakterizuje jednotlivé kroky stanovení hodnoty, způsoby alokace a softwarové nástroje, stejně jako rizikové oblasti implementace tohoto způsobu řízení a praktické možnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/350
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2006
- Vedoucí: Bohumil Král
- Oponent: Gabriela Leciánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/350
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim
Martina Doležalová -
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Eva Stejskalová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč