Lucie Machalová
Master's thesis
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Abstract:
Práce pojednává o strategickém řízení podniku na základě znalosti celoživotní hodnoty zákazníka. Definuje Customer Lifetime Value v souvislosti se strategií podniku,Customer Relationship Managementem a Balanced Scorecard metodologií. Charakterizuje jednotlivé kroky stanovení hodnoty, způsoby alokace a softwarové nástroje, stejně jako rizikové oblasti implementace tohoto způsobu řízení a praktické možnosti …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2006
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/350
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2006
- Supervisor: Bohumil Král
- Reader: Gabriela Leciánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/350
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim
Martina Doležalová -
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Eva Stejskalová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč