Současný stav a předpokládaný vývoj mediálního trhu v ČR – Bc. Martin Vlasák
Bc. Martin Vlasák
Bakalářská práce
Současný stav a předpokládaný vývoj mediálního trhu v ČR
Czech media market – current situation and expected development
Anotace:
Téma této bakalářské práce je Současný stav a předpokládaný vývoj mediálního trhu v České republice, proto v teoretické části své bakalářské práce chci popsat vznik a historický vývoj jednotlivých médií ve světě a hlavně v České republice. Dále se pokusím popsat současný stav jednotlivých médií na našem území. Z informací získaných v teoretické části zpracuji praktickou část, která bude zaměřena na …víceAbstract:
The main focus of my thesis is on medial market in Czech Republic, to describe current real situation and to give also probable forecast of it. To be able to do so, this thesis contains also origins a historical evolution of media in the world and also its current situation in Czech Republic. Based on this informations in theoretical part of thesis will try to make out the practical part, which will …víceKlíčová slova
Internet mediální agentury mediální trh public relations agentury reklama reklamní agentury rozhlas televize tisk venkovní reklama vnitřní reklama advertisement advertising agencies broadcast indoor advertising media agencies media market outdoor advertising press public relations agencies television
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z6ko8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Public relations z pohledu zadavatele a agentury
Jana Tobrmanová -
HISTORIE PUBLIC RELATIONS AGENTUR V ČSSR/ČSFR/ČR 1968 - 2009
Roman PAŘÍK -
Rozbor a návrh na zlepšení public relations Střediska volného času Ostrava - Zábřeh
Lucie STOLAŘÍKOVÁ -
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Tereza Dobešová -
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková