Analýza interní komunikace a využití nástrojů ICT pro komunikaci v konkrétní organizaci – Tereza Jeništová
Tereza Jeništová
Master's thesis
Analýza interní komunikace a využití nástrojů ICT pro komunikaci v konkrétní organizaci
Analysis of internal communication and utilization of ICT for communication in a specific organization
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou interní komunikace v konkrétní firmě a na základě metody dotazníkového šetření a rozhovoru s majitelem společnosti poskytuje návrhy na její zlepšení. Teoretická část se věnuje definicí interní komunikace, jejím vlivem na fungování firmy a faktory, které ji ovlivňují. Dále jsou uvedeny různé komunikační nástroje, zacílené na ICT nástroje, které mohou firmy využívat …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to analyze internal communication in a specific company and propose possible improvements. Such proposal is based on surveys and interviews with company owner. Theoretical part includes definition of internal communication, its effect on company´s functioning process and factors that influence it. Mentioned are also different communication instruments, mainly ICT instruments …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: Vlasta Střížová
- Oponent: Alena Rohlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Model integrované interní komunikace v organizaci
Martin Erik Iltis -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Projekt zlepšení interní komunikace při zavádění změn na vybraném oddělení zvolené firmy
Tereza Kalousová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané firmě
Michaela Balwarová