Jakub Lorenc
Bachelor's thesis
Studie proveditelnosti projektu "Absinth Tour"
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je studie proveditelnosti projektu založení pojízdného baru. Na začátku teoretické části se věnuji marketingovému rozhodování o projektu a tvorbě marketingové strategie, následuje technické řešení projektu a finanční analýza podniku. Pro účely rozhodování o investici do projektu vysvětluji použití nástrojů finanční analýzy a řízení rizik. V praktické části se věnuji …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is study of feasibility - establishment of a mobile bar. At the beginning of the theoretical part I devote to marketing decision making on the project and creation of marketing strategies, followed by a technical solution of the project and financial analysis of the company. For the purpose of decision making on investment in the project I explain a usage of tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/yf4s6v/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LORENC, Jakub. \textit{Studie proveditelnosti projektu ''Absinth Tour''}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/yf4s6v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Případová studie marketingové strategie internetové aplikace
Václav Papoušek -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.
Lukáš Kopecký -
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Jitka Kuglerová -
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu: případová studie marketingové strategie města Jílové u Děčína
Eliška Němečková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová