Goodwill - metódy výpočtu a jeho využitie v praxi – Andrea Tóthová
Andrea Tóthová
Bakalářská práce
Goodwill - metódy výpočtu a jeho využitie v praxi
Goodwill - calculation methods and its use in practice
Abstract:
Bachelor thesis deals with the recognition of goodwill and brand mark, calculation methods and its application in practice. The first chapter focuses on the theoretical definitions as intangible assets - with an emphasis on the goodwill and brand mark. The second and the third chapter provides objective of the work and methods of its solution. The determination of goodwill IDC Holding SpA and the determination …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou vykazovania goodwillu a o ochrannej známky, metódami výpočtu a jeho využití v praxi. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie pojmov ako nehmotný dlhodobý majetok – s dôrazom na goodwill a obchodnú značku. V druhej a v tretej kapitole sa stanoví cieľ práce a metódy jej riešenia. Stanovenie hodnoty goodwillu spoločnosti I.D.C. Holdingu a.s. a stanovenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uz9oa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Balajty, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Oceňování majetku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Tereza Nejezchlebová -
Estimation of the Market Value Probability Distribution of a Company in the Apparel Industry
Yulu Han -
"Petrof" jako obchodní značka
Matěj Sedláček -
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
Jiří GRAČKA