Jaroslav Novák

Bachelor's thesis

První dojem, efekt pořadí a známosti v obchodním prostředí

First impression, effect of order and familiarity in business environment
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená především na problematiku prvního dojmu v obchodním prostředí, konkrétně na neverbální komunikační signály s prvním dojmem spojené. Dále je zaměřená na efekt známosti ve spojitosti s nákupním rozhodováním a vliv pořadí na hodnocení. V teoretické části popisuji na základě odborné literatury dostupné poznatky k výše zmíněné problematice. V praktické části, která je hlavní …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with issue of first impression in bussiness environment, especially focused on non-verbal communication signals connected with first impression. Also deals with effect of familiarity connected with purchasing decisions. The theoretical part describes knowledge based on literature about issues mentioned above. In final part, which is core part of my work, is interpretation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Ivan Nový
  • Reader: Tereza Králová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60317