První dojem, efekt pořadí a známosti v obchodním prostředí – Jaroslav Novák
Jaroslav Novák
Bakalářská práce
První dojem, efekt pořadí a známosti v obchodním prostředí
First impression, effect of order and familiarity in business environment
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená především na problematiku prvního dojmu v obchodním prostředí, konkrétně na neverbální komunikační signály s prvním dojmem spojené. Dále je zaměřená na efekt známosti ve spojitosti s nákupním rozhodováním a vliv pořadí na hodnocení. V teoretické části popisuji na základě odborné literatury dostupné poznatky k výše zmíněné problematice. V praktické části, která je hlavní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with issue of first impression in bussiness environment, especially focused on non-verbal communication signals connected with first impression. Also deals with effect of familiarity connected with purchasing decisions. The theoretical part describes knowledge based on literature about issues mentioned above. In final part, which is core part of my work, is interpretation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: Ivan Nový
- Oponent: Tereza Králová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60317
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interspecifické komunikační signály ovčáckých honáckých a pasteveckých psů
Anna Gregorová -
Neverbální signály zprávařů během vysílání zpravodajské relace
Barbora SLEZÁKOVÁ -
Neverbální komunikace zobrazující psychiku Raskolnikova v díle Zločin a trest
Martin Jurnečka -
Komunikační dovednosti zdravotně sociálního pracovníka
Michaela VAJDOVÁ -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Environment and FDI in China
Wenxing Zhang -
Leadership strategies for foreign women in the Indian business environment
Sofia Sakharova -
Family business in Ukraine – its problems, opportunities and challenges
Valeriia Kabanova