Jaroslav Novák

Bakalářská práce

První dojem, efekt pořadí a známosti v obchodním prostředí

First impression, effect of order and familiarity in business environment
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená především na problematiku prvního dojmu v obchodním prostředí, konkrétně na neverbální komunikační signály s prvním dojmem spojené. Dále je zaměřená na efekt známosti ve spojitosti s nákupním rozhodováním a vliv pořadí na hodnocení. V teoretické části popisuji na základě odborné literatury dostupné poznatky k výše zmíněné problematice. V praktické části, která je hlavní …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with issue of first impression in bussiness environment, especially focused on non-verbal communication signals connected with first impression. Also deals with effect of familiarity connected with purchasing decisions. The theoretical part describes knowledge based on literature about issues mentioned above. In final part, which is core part of my work, is interpretation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Ivan Nový
  • Oponent: Tereza Králová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60317