Využití dobrodružné výchovy pro rozvoj kooperačních dovedností ve skupině v DDM – Bc. Lenka Trousílková
Bc. Lenka Trousílková
Bachelor's thesis
Využití dobrodružné výchovy pro rozvoj kooperačních dovedností ve skupině v DDM
The use of adventure education to develop cooperative skills in group in DDM.
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vyhodnocení využití dobrodružné výchovy pro rozvoj kooperačních dovedností ve skupině v domě dětí a mládeže (dále již DDM). Teoretická část charakterizuje pojmy jako prožitek, zážitek, zkušenost, seznamuje s hlavními principy zážitkové pedagogiky, s metodami, které zážitková pedagogika využívá. Dále vymezuje kooperační dovednosti. Informuje o DDM a o jejich činnosti …viacAbstract:
Subject of this thesis is to evaluate the usage of adventure education to stimulate cooperational abilities of a group of children in the leisure centre. The teoretical part characterizes the terms of experience and adventure and focuses on main principles of experiential education and methods used. Next it states cooperational abilities. It informs about leisure centre and its actions. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedúci: doc. PaedDr. Josef Horák, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROUSÍLKOVÁ, Lenka. \textit{Využití dobrodružné výchovy pro rozvoj kooperačních dovedností ve skupině v DDM}. Online. Bakalárska práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/yfoxig/.
Jak správně citovat práci
Trousílková, Lenka. Využití dobrodružné výchovy pro rozvoj kooperačních dovedností ve skupině v DDM. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Education in Leisure Time / Education in Leisure Time
Práce na příbuzné téma
-
Rizikové faktory v rozvoji osobnosti dítěte v perspektivě učitelů mateřských škol
Jana Hniličková -
Rozvoj osobnosti dítěte prostřednictvím zážitkové pedagogiky
Michaela RAŠKOVÁ -
Role osobnosti v závažnosti cybersickness: Regresní model konceptualizovaný podle BigFive v české populaci
Soňa Kinterová -
Cyklus perspektivní transformace jako nástroj evaluace služeb kariérového poradenství
Jana Veselá -
Well-being, Flow Experience and Personal Characteristics of Individuals who Do Extreme Sports as Serious Leisure
Dana Sidorová -
Lesní pedagogika jako předmět pro posouzení a hodnocení pomocí metody "flow"
Štěpánka Jouzová -
Jak najít a udržet na jevišti flow?
Ladislav Karda -
Míra prožívání stavu flow v capoeiře
Pavel Štáfl