Využití textu s biblioterapeutickou složkou ve výuce literatury – Jitka Bartošová
Jitka Bartošová
Master's thesis
Využití textu s biblioterapeutickou složkou ve výuce literatury
Usage of text with bibliotherapeutic component in teaching of literature
Abstract:
Práce zkoumá možnosti využití textů s biblioterapeutickou složkou ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách a druhých stupních základních škol. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se biblioterapie. V praktické části jsou analyzována data z dotazníkového šetření, kterého se účastnilo sto učitelů základních nebo středních škol. Práce popisuje, do jaké míry jsou učitelé českého …moreAbstract:
Thesis disscuses usage of texts with bibliotherapeutic component in teaching of czech language and literature at high schools and lower secondary schools. Theoretic part of thesis deals with delimitation of concept of bibliotherapy. Secondary part focuses on analysis of data gained from questionnaire distributed to hundred teachers at high or lower secondary schools. Thesis shows how well do the teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6452
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Rell
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠOVÁ, Jitka. \textit{Využití textu s biblioterapeutickou složkou ve výuce literatury}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/yfrnfu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - český jazyk a literatura, Učitelství pro střední školy - základy společenských věd
Theses on a related topic
-
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Metody práce s dětmi s PAS
Barbora BÁRTOVÁ -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Martina KRTILOVÁ -
Metody práce s individuálními dárci v neziskové organizaci SOS dětské vesničky
Jana Pavelová -
Metody práce s finanční gramotností rodin v sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi v ČR
Kristina Lopraisová -
Metody práce s dětmi s vývojovou dysfázií z pohledu jejich rodičů
Natálie MATUŠČÍNOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights