Možnosti spolupráce rodičů a mateřské školy při rozvoji komunikačních dovedností vycházející ze školního vzdělávacího programu – Bc. Eva Tomanová
Bc. Eva Tomanová
Bakalářská práce
Možnosti spolupráce rodičů a mateřské školy při rozvoji komunikačních dovedností vycházející ze školního vzdělávacího programu
The possibilities of cooperation between parents and kindergarten during the communication skills development in te terms of The School Educational Programme
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Tato bakalářská práce se zabývá velmi aktuálním tématem, a to dětmi s narušenou komunikační schopností, konkrétně dyslalií. Tento druh narušené komunikační schopnosti je celkově nejrozšířenější a trpí jím nejen děti, ale i dospělí. Je to mnohými lidmi podceňované téma dnešní doby, kdy se na kvalitu a korektnost řeči neklade významný důraz …víceAbstract:
The Bachelor Thesis is divided into theoretical and practical. This bachelor thesis deals with a topic, and children with impaired communication skills, specifically dyslalia . This type of impaired communication skills is generally widespread and suffer him not only children but also adults. It's a topic many people underestimated our time , when the quality and correctness of speech does significant …víceKlíčová slova
Komunikace školní vzdělávací program rodina mateřská škola narušená komunikační schopnost dyslalie spolupráce narušený vývoj řeči učitelka v mateřské školce communication school educational program family kindergarten / nursery school impaired communication ability dyslalia cooperation impaired speech development / growth Nursery school teacher
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d4zz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMANOVÁ, Eva. \textit{Možnosti spolupráce rodičů a mateřské školy při rozvoji komunikačních dovedností vycházející ze školního vzdělávacího programu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/yfxffb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru
Daniel Procházka -
Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole
Jitka GOLÁŇOVÁ -
Využití drátků, korálků v mateřské škole pro rozvoj a zjišťování úrovní jemné motoriky u dětí v mateřské škole
Aneta NEKOLOVÁ -
Matka předškolního dítěte v roli učitelky v mateřské škole
Tereza BRUSNICKÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Využívání trestů v edukační práci s dětmi v mateřských školách
Barbora Janoštíková