Zuzana KLEGOVÁ

Diplomová práce

Výukové metody v hodinách dějepisu po roce 1989

Teaching methods in history classes after 1989
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu výukových metod na postoj žáků k výuce dějepisu. Cílem práce je porozumět tomuto vztahu a identifikovat faktory ovlivňující výuku dějepisu. Prostřednictvím teoretických základů, historického pozadí, analýzy kurikulárních dokumentů, a nakonec empirického výzkumu, který zahrnuje dotazníkové šetření žáků a rozhovory s vyučujícími, je snahou této práce osvětlit …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the influence of teaching methods on the approach of students to the teaching of history. The aim of the thesis is to understand this relationship and to identify the factors influencing the way history is taught. Through theoretical foundations, historical background, analysis of curriculum documents, and finally empirical research, which includes a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petr Kadlec, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLEGOVÁ, Zuzana. Výukové metody v hodinách dějepisu po roce 1989. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta