Výukové metody v hodinách dějepisu po roce 1989 – Zuzana KLEGOVÁ
Zuzana KLEGOVÁ
Diplomová práce
Výukové metody v hodinách dějepisu po roce 1989
Teaching methods in history classes after 1989
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu výukových metod na postoj žáků k výuce dějepisu. Cílem práce je porozumět tomuto vztahu a identifikovat faktory ovlivňující výuku dějepisu. Prostřednictvím teoretických základů, historického pozadí, analýzy kurikulárních dokumentů, a nakonec empirického výzkumu, který zahrnuje dotazníkové šetření žáků a rozhovory s vyučujícími, je snahou této práce osvětlit …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the influence of teaching methods on the approach of students to the teaching of history. The aim of the thesis is to understand this relationship and to identify the factors influencing the way history is taught. Through theoretical foundations, historical background, analysis of curriculum documents, and finally empirical research, which includes a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Kadlec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEGOVÁ, Zuzana. Výukové metody v hodinách dějepisu po roce 1989. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Český jazyk a literatura - Dějepis
Práce na příbuzné téma
-
Dějepisná výuka na středních odborných školách podle kalendáře
Adéla Křížová -
Vybrané metody RWCT v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Lucie Dvořáková -
Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku
Michaela Hložková -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Možnosti využití metod RWCT ve školní družině
Anna Vašková -
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Petra HÁJKOVÁ