Tereza Přidalová
Bakalářská práce
Výzkum návštěvníků kina Bio Oko
Cinema Bio Oko visitors analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem zákazníků kina Bio Oko. Úvodní část je zaměřena na teoretický základ k danému tématu. Analytická část pak představuje samotné kino, analyzuje jeho marketingový mix, vnější prostředí pomocí PEST analýzy, vnitřní prostředí a konkurenční prostředí. Autorka dále aplikuje SWOT analýzu. Součást práce je také marketingový výzkum, který si klade za cíl identifikovat …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of the visitors of cinema Bio Oko. The first part is focused on the theoretical knowledge of the chosen topic. The analytical part describes the cinema, analyzes its marketing mix, external environment using the PEST analysis, internal environment and competitive environment. The outcome of this chapter is SWOT analysis. The final chapter includes marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Petra Zichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková