Tereza Přidalová

Bakalářská práce

Výzkum návštěvníků kina Bio Oko

Cinema Bio Oko visitors analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem zákazníků kina Bio Oko. Úvodní část je zaměřena na teoretický základ k danému tématu. Analytická část pak představuje samotné kino, analyzuje jeho marketingový mix, vnější prostředí pomocí PEST analýzy, vnitřní prostředí a konkurenční prostředí. Autorka dále aplikuje SWOT analýzu. Součást práce je také marketingový výzkum, který si klade za cíl identifikovat …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of the visitors of cinema Bio Oko. The first part is focused on the theoretical knowledge of the chosen topic. The analytical part describes the cinema, analyzes its marketing mix, external environment using the PEST analysis, internal environment and competitive environment. The outcome of this chapter is SWOT analysis. The final chapter includes marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Petra Zichová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75423

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management