R.Wagner - Wesendonck Lieder - pohled interpreta – Tamara Morozová
Tamara Morozová
Bachelor's thesis
R.Wagner - Wesendonck Lieder - pohled interpreta
R. Wagner - Wesendonck Lieder - interpretative view
Abstract:
Písňový cyklus Richarda Wagnera Wesendonck Lieder je v díle skladatele,tvořícího takřka výhradně opery, velkou raritou. Přesto má cyklus pěti písníčestné místo v jeho tvorbě a bývá často interpretován. Je zajímavý zejména tím,že stál na počátku hledání jeho vrcholné hudební řeči. Na mnohem menšímprostoru, než jsme u Wagnera zvyklí, nalezneme veškeré prvky jeho stylu,jakoby se jednalo o jeho vrcholná …moreAbstract:
In the work of Richard Wagner, which is constituted almost exclusively fromoperatic pieces, song cycle "Wesendonck Lieder" is the greatest rarity.Nevertheless, the cycle of five songs takes honorable place in his work and isoften interpreted. It is particularly interesting that the cycle stands on thebeginning of Wagner's seeking of his mature musical language. We can find allthe elements of his style …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/8110
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: Magdaléna HAJÓSSYOVÁ
- Reader: Jana JONÁŠOVÁ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / field:
Hudební umění / Zpěv
Theses on a related topic
-
Hudební režie historicky poučené interpretace na autentickém nástroji
Sarah Jedličková -
Hudební interpretace Pink
Tereza BOYKOVÁ -
Schubertova Sonáta B dur, D. 960 – filosofická interpretace
Dalimil Ševčík -
Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje
Kristýna Švihálková -
Projekt "Kašpárek v rohlíku", rozbor a interpretace jeho hudební i textové stránky
Martin GALIA -
Úvod do fysiologie paměti pro potřeby hudební interpretace
Ondřej Petera -
Klavírní duo - interpretace a zvukový záznam
Sarah Jedličková -
Flétnový koncert Zdeňka Lukáše: Interpretace s klavírem
Barbora Kulichová