Bc. Halina Daová

Bachelor's thesis

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku

New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje nové směry v marketingu. Na trhu dekorativní kosmetiky, pak popisuje a analyzuje využití nových směrů u tří vybraných společností, kterými jsou Dermacol, CoverGirl a Rimmel. V závěru práce je zpracován návrh pro analyzované firmy na efektivnější využití nových marketingových směrů s cílem zvýšit jejich konkurenceschopnost.
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the new trends in marketing. In the field of decorative cosmetics, this thesis describes and analyzes the use of these new directions at these three particular selected companies which are Dermacol, CoverGirl nd Rimmel. At the conclusion of the study is to analyze the company's proposal for more effective use of new marketing trends in order to increase their competitiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Mgr. Eva Krumpholcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management