Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Halina Daová
Bc. Halina Daová
Bachelor's thesis
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje nové směry v marketingu. Na trhu dekorativní kosmetiky, pak popisuje a analyzuje využití nových směrů u tří vybraných společností, kterými jsou Dermacol, CoverGirl a Rimmel. V závěru práce je zpracován návrh pro analyzované firmy na efektivnější využití nových marketingových směrů s cílem zvýšit jejich konkurenceschopnost.Abstract:
This bachelor thesis analyzes the new trends in marketing. In the field of decorative cosmetics, this thesis describes and analyzes the use of these new directions at these three particular selected companies which are Dermacol, CoverGirl nd Rimmel. At the conclusion of the study is to analyze the company's proposal for more effective use of new marketing trends in order to increase their competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ahoe8/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Mgr. Eva Krumpholcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAOVÁ, Halina. \textit{Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2014. Available from: https://theses.cz/id/yg6y8m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová