Změna spotřebitelského chování v souvislosti s pandemií COVID-19 při nákupu potravin – Bc. Petra Kašparová
Bc. Petra Kašparová
Master's thesis
Změna spotřebitelského chování v souvislosti s pandemií COVID-19 při nákupu potravin
Change in Consumer Behavior in Connection with the COVID-19 Pandemic When Buying Groceries
Anotácia:
Hlavním cílem předložené diplomové práce je identifikovat změny nákupního chování spotřebitelů v Královéhradeckém kraji v období pandemie covid-19 v oblasti maloobchodu s potravinami a na základě výsledků navrhnout doporučení pro prodejce. Za pomoci metod sumarizace, analýzy, syntézy a kombinace kriticky ověřených zdrojů, které se váží k problematice, jsou sestavena teoretická východiska. Tato teoretická …viacAbstract:
The main goal of the submitted diploma thesis is to identify changes in consumer shopping behavior in the Hradec Králové region during the covid-19 pandemic in the field of food retail and to propose recommendations for sellers based on the results. Theoretical starting points are compiled with the help of methods of summarization, analysis, synthesis and combination of critically verified sources …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
- Oponent: Bohuslav Ježek, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŠPAROVÁ, Petra. \textit{Změna spotřebitelského chování v souvislosti s pandemií COVID-19 při nákupu potravin}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ygecjb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Jičín
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Silvia Harajdová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Nikola Barancová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
František Kazlepka
Názov
Vložil
Vložené
Práva