Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích – Bc. Veronika Tomanová
Bc. Veronika Tomanová
Diplomová práce
Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích
The Proposal of Creation Loyalty Program of Wellness Hotel Diplomat in Rajecké Teplice
Anotace:
Táto diplomová práca sa orientuje na tvorbu vernostného programu pre Wellness hotel Diplomat**** v Rajeckých Tepliciach. Práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. V teoretickej časti sú na základe dostupných literárnych zdrojov spracované poznatky vzťahujúce sa k problematike zákazníckej spokojnosti, vernosti a k vernostným programom. Analytická časť je zameraná na analýzu konkurenčných …víceAbstract:
This diploma thesis is oriented toward creating of loyalty program for Wellness Hotel Diplomat **** in Rajecké Teplice. The work is divided into theoretical part, analytical part and project. The theoretical part is based on available book resources, and covers the information regarding the problematic of customer satisfaction, loyalty, and loyalty programs. Analytical part is focused on analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMANOVÁ, Veronika. \textit{Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ygmqxn/.
Jak správně citovat práci
Tomanová, Veronika. Návrh vytvoření věrnostního programu pro Wellness Hotel Diplomat v Rajeckých Teplicích. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Spokojnosť zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie
Marta Kubáňová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
ANALÝZA SPOKOJNOSTI ZÁKAZNÍKA PODNIKU Z OBLASTI UBYTOVANIA
Tomáš Málik -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič