Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku – Zuzana Jastrzembská
Zuzana Jastrzembská
Bakalářská práce
Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku
The Theory of Mind and Emotion Recognition in Preschool Children
Anotace:
Práce se zabývá schopností dětí předškolního věku odvozovat u druhých lidí mentální sta-vy a rozpoznávat emoce. Teoretická část shrnuje období předškolního věku z hlediska vý-vojové psychologie, představuje koncept teorie mysli a vývojové předpoklady k jejímu osvojení. Dále jsou analyzovány faktory ovlivňující úroveň teorie mysli a její význam pro prosociální chování. Ve stejném rámci je také pojednáno …víceAbstract:
The thesis deals with the preschool children's ability to attribute mental states to other peo-ple and to recognize their emotions. The theoretical part summarizes the preschool period in terms of developmental psychology, presents the concept of theory of mind and the devel-opmental prerequisites for its acquiring. Then it analyzes the factors affecting the level of the theory of mind and its importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jastrzembská, Zuzana. Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Teorie mysli: Dětské porozumění falešnému přesvědčení
Barbora RYKLOVÁ -
Teorie mysli u dětí předškolního věku
Jitka Čechová -
Vliv ústavní péče na teorii mysli
Kateřina Mezuláníková -
Souvislost mezi teorií mysli a přítomností sourozenců v rodině u dětí předškolního věku
Veronika Horvatová -
Teorie mravních citů a odkaz Adama Smithe v současné filosofii
Tereza BUKÁČKOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová