Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR – Michaela Musilová
Michaela Musilová
Diplomová práce
Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR
External Strategic Analysis and Market Segmentation of Feminine Hygiene in the Czech Republic
Anotace:
V diplomové práci byla vytvořena externí strategická analýza trhu dámské hygieny v České republice. Daný trh byl popsán a byly definovány faktory, které na něj působí. Následně byly určeny faktory, které trh ovlivňují nejvíce. Spotřebitelky dámské hygieny byly rozděleny na základě sociodemografických a behaviorálních charakteristik do pěti segmentů, které jsou vnitřně homogenní a k sobě navzájem dostatečně …víceAbstract:
In this thesis there was created an external strategic analysis of feminine hygiene market in the Czech Republic. The given market was described and factors that affect it were defined. Subsequently, factors that influence the market the most were defined. Consumers of feminine hygiene were divided into five segments based on socio-demographic and behavioral characteristics. These segments are internally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42062
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Taťána Hajdíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Strategic analysis of Lady Technologies, Inc.
Patrik Uhrin -
Strategic analysis of Vietnam Airlines
Ngoc Thanh Truc Nguyen -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic analysis of NIO Inc.
Aman Sharma -
EXTERNÍ STRATEGICKÁ ANALÝZA PRO PORSCHE ENGINEERING SERVICES, S.R.O.
Michal Porhansl