Sociologie reklamy - strategie reklamy v dané reklamní společnosti – Bc. Michal Slavík
Bc. Michal Slavík
Bakalářská práce
Sociologie reklamy - strategie reklamy v dané reklamní společnosti
Sociology of advertisement - Promotional strategies in existing advertising agency
Anotace:
Sociologie a marketing jsou velmi úzce propojené obory. Oba využívají člověka a sociologické skupiny jako výchozí soubor pro zkoumání, testování a vyhodnocování. Sociologie disponuje mnoha nástroji, kterými může získat řadu cenných informací o cílových skupinách. Tato data následně využívá marketing, aby zacílil reklamu přesně na ty skupiny zákazníků, u kterých vyvolá největší odezvu. Sociologickými …víceAbstract:
Sociology and marketing are very closely connected branches. They both use man and sociologic groups as the initial file for research, testing and evaluation. Sociology uses a lot of tools to acquire wide range of valuable information about target groups. These data are used afterwards in marketing to aim the advertising exactly at those customer groups that will response the strongest. Some of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yb751/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Jan Vláčil, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Sociologický průzkum zaměřený na priority lesníků vykonávajících právo myslivosti
Jan Pancner -
Sociologický průzkum publika festivalu Janáček Brno 2012: Vybrané marketingové aspekty
Petr Dimitrov -
Sociologický průzkum mezi návštěvníky čajoven
Michal Reiner -
Číňané žijící v Olomouci - sociologický průzkum
Karolína GAJDŮŠKOVÁ -
Sociologický průzkum zaměřený na užívání návykových látek u studentů základních škol\nl{}
Petr BERÁNEK -
Pohled na Čínu u současného českého obyvatelstva, sociologický průzkum
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Pohled na Čínu u současného českého obyvatelstva, sociologický průzkum
Barbora Jakšíková -
Zhodnocení současného stavu, historický průzkum a návrh úprav vegetace ve městě Chrudim
Johana Zárubová