Veronika Jeřábková

Bakalářská práce

Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's

Psychological aspects of the promotion of McDonald's
Anotace:
Práce se zaměřuje na využití psychologických aspektů v marketingové komunikaci firmy McDonald's, a to hlavně v reklamě, PR a podpoře prodeje, této světoznámé společnosti v ČR. Nejprve popisuje možnosti využití poznatků z psychologie v komunikačním mixu obecně, a následně jak tyto možnosti využívá firma McDonald's v praxi. Dále je v práci srovnáno využívání psychologických aspektů u McDonald's s přímými …více
Abstract:
This bachelor's thesis aims to explore the psychological aspects of the promotion of McDonald's. In doing so, it describes the use of psychology in advertisements, PR and sales promotion of this worldwide company. To begin the thesis describes and analyzes the psychological aspects of promotion in general and then focuses on the psychology of McDonald's' promotion. In adition to exploring McDonald …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14115